Ανάμεσα στα Pilot ρολόγια της IWC, ξεχωρίζει το μοντέλο Mark XI, ένα ρολόι που η εταιρεία από το Schaffhausen πρωτοπαρουσίασε το 1948.
Το Mark XI, φορέθηκε από πολίτες, την BOAC (British Overseas Airways Corporation) την πολεμική αεροπορία της Αυστραλίας και την RAF, όπως φαίνεται από το arrow λογότυπο στο καντράν.
Το IWC Mark XI με ατσάλινη κάσα διαμέτρου 36mm, ήταν αρκετά μικρότερο από άλλα ρολόγια που χρησιμοποιήθηκαν από πιλότους της πολεμικής αεροπορίας, εκείνη την περίοδο.
Το IWC Mark XI Military φορούσε την Caliber 89 με 17 jewels, δυνατότητα hacking, Incabloc shock protection και 50ώρες power reserve. Η μηχανή χτυπούσε με 18,000 vph. Στο εσωτερικό του ρολογιού μια κάσα από μαλακό σίδηρο, προστάτευε το ρολόι από μαγνητικές παρεμβάσεις.
Η αξιοπιστία ενός στρατιωτικού ρολογιού ήταν ουσιώδους σημασίας.Για αυτό και τα ρολόγια που προορίζονταν για τη RAF τεστάρονταν για 44 ημέρες από το βασιλικό παρατηρητήριο (Royal Observatory) στο Greenwich του Λονδίνου. Δηλαδή στην έδρα της Greenwich Mean Time (GMT).
Το Mark XI, φορέθηκε από πολίτες, την BOAC (British Overseas Airways Corporation) την πολεμική αεροπορία της Αυστραλίας και την RAF, όπως φαίνεται από το arrow λογότυπο στο καντράν.
Το IWC Mark XI με ατσάλινη κάσα διαμέτρου 36mm, ήταν αρκετά μικρότερο από άλλα ρολόγια που χρησιμοποιήθηκαν από πιλότους της πολεμικής αεροπορίας, εκείνη την περίοδο.
Το IWC Mark XI Military φορούσε την Caliber 89 με 17 jewels, δυνατότητα hacking, Incabloc shock protection και 50ώρες power reserve. Η μηχανή χτυπούσε με 18,000 vph. Στο εσωτερικό του ρολογιού μια κάσα από μαλακό σίδηρο, προστάτευε το ρολόι από μαγνητικές παρεμβάσεις.
Η αξιοπιστία ενός στρατιωτικού ρολογιού ήταν ουσιώδους σημασίας.Για αυτό και τα ρολόγια που προορίζονταν για τη RAF τεστάρονταν για 44 ημέρες από το βασιλικό παρατηρητήριο (Royal Observatory) στο Greenwich του Λονδίνου. Δηλαδή στην έδρα της Greenwich Mean Time (GMT).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου